Důležité novinky které stojí za to vědět.

zde se s Vámi podělíme o nejdůležitější novinky z naší sítě, příspěvků nebude mnoho, jen několik za rok.

Přenos ZDARMA | SIM ZDARMA | číslo ZDARMA | aktivace ZDARMA

3.8. 2024: Od 15.8. zlevňujeme data

S  radostí oznamujeme, že výrazně zlevňujeme hlavně větší datové balíčky, celý přehled níže. Více v aktuální ceníku  ZDE:
objem dat stará cena nová cena sleva
150 MB 75 Kč 69 Kč 6 Kč
500 MB 149 Kč 139 Kč 10 Kč
1000 MB 109 Kč 99 Kč 10 Kč
2000 MB 299 Kč 179 Kč 120 Kč
5 GB 299 Kč 249 Kč 50 Kč
10 GB 599 Kč 379 Kč 220 Kč
30 GB 828 Kč  629 Kč 200 Kč
50 GB 939 Kč 739 Kč 200 Kč
Váš Czech Mobile

20.11. 2023: Spustili jsme VoLTE + VoWiFi

S radostí vám oznamujeme, že jsme spustili nejmodernější způsob hlasového volání přes LTE (VoLTE) i WiFi (VoWiFi).  Seznam telefonů podporujících tyto služby naleznete ZDE
Váš Czech Mobile

29.3. 2022: Konec bezplatného roamingu na Ukrajině

Od 1.4.2023 dojde ke zrušení akce bezplatného roamingu na Ukrajině (zdarma příchozí hovory, zdarma odchozí hovory na Ukrajinu a do České republiky, zdarma SMS na Ukrajinu a do České republiky) a Ukrajina bude zpět zařazena do roamingové zóny 2
Váš Czech Mobile

3.10. 2022: Spouštímě 5G data!

Ode dneška můžete v naší síti využívat nejrychlejší 5G data. Z Vaší strany není potřeba žádné konfigurace, stačí telefon s podporou 5G technologie
Váš Czech Mobile

24.8. 2022: informace o plánované odstávce systémů – 26. 8. 2022

Chtěli bychom Vás informovat o plánované odstávce Vodafone systémů, která proběhne z pátku na sobotu 26. – 27. 8. 2022.
Plánované zahájení odstávky: 26.08.2022 – 20:15
Plánované dokončení odstávky: 27.08.2022 – 02:45
Po dobu výpadku nebude možné provádět aktivace, deaktivace, změny nastavení služeb, a dotazy na jejich status
Váš Czech Mobile

12.5. 2022: Zlevňujeme volání a SMS do EU od 15.5.2022

Nová cena pro volání do zahraničí – zóna 1 (EU):  5,66 Kč/min., tarifikace 60+1 zůstává zachována
Nová cena pro SMS do zahraničí (do EU): 1,78 Kč
Aktuální ceník naleznete ZDE
Váš Czech Mobile

25.4. 2022: Nový tarif Na míru O + zlevňujeme data

od 1.5. 2022 přidáváme nový tarif  Na míru O a zlevňujeme data. Více v aktuální ceníku  ZDE:
objem dat stará cena nová cena
150 MB 79 Kč 75 Kč
500 MB 189 Kč 149 Kč
1000 MB 129 Kč 109 Kč
2000 MB 369 Kč 299 Kč
5 GB 319 Kč 299 Kč
10 GB 699 Kč 599 Kč
30 GB –  829 Kč
50 GB –  939 Kč
Váš Czech Mobile

4.3. 2022: POZOR ZMĚNA – UKRAJINA – konec volání a SMS zdarma z ČR

Od „Velkého operátora“ jsme obdrželi následující informace“
1. Je zrušena 100% sleva pro odchozí mezinárodní SMS z České republiky na ukrajinská čísla
2. Je zrušena 100% sleva pro odchozí mezinárodní volání z České republiky na ukrajinská čísla
Váš Czech Mobile

1.3. 2022: UKRAJINA – zdarma volání a SMS z ČR a z roamingu

Na pomoc všem, kteří potřebují zůstat v kontaktu se svými blízkými na Ukrajině, je od 25. 2. 2022 od odpoledních hodin (či večera v případě roamingu) snížena cenu za volání a SMS na Ukrajinu a z Ukrajiny na nulu. Na fakturách se tato volání objeví jako volání na Zelené linky.  Platí do odvolání změny ze strany poskytovatele sítě, společnosti Vodafone.
Váš Czech Mobile

26.7. 2021: Snížení cen za Internet 1000 MB a Internet 5 GB

 od “velkého operátora“ jsme obdrželi nabídku na snížení cen za Internet 1000 MB na 129 Kč a Internet 5 GB na 319 Kč. Nabídka je platná od 1.8. a podle jejich slov by měla trvat nejméně do 30.6.2022.  Pokud se rozhodnete nabídku využít, stačí nám napsat na info@czech-mobile.cz a my Vám balíček aktivujeme. Aktuální ceník naleznete ZDE
Váš Czech Mobile

3.5. 2021: Úpěšně jsme prošli kontrolou ČTÚ

8. Dubna tohoto roku jsme úspěšně prošli kontrolou Českého Telekomunikačního Úřadu zaměřenou na obsah Smlouvy a ochodních podmínek které s Vámi uzavíráme.  Jedinou připomínkou byly chybějící rychlosti pro Mobilní datové připojení (minimální, maximání, inzerovaná), které jsme doplnili. Kompletní smlouvu naleznete na obvyklém místě v menu Podpora ZDE.
Váš Czech Mobile

3.2. 2021: Rozesílání faktur již z platformy pro virtuální operátory v síti Vodafone

Faktury za Leden budou již rozesílány z platformy která je společná pro viruální operátory v síti Vodadone (dosud byly rozesílány z našich serverů).
Úpravy které tuto změnu doprovázejí:

1. Nadpis/Subject se mění z „CZECH MOBILE Měsíc” na „Vyúčtování telekomunikačních služeb”

2. QR kód se přesouvá do horní části faktury
Pozn. od Dubna již chodí emaily opět z domény czech-mobile.cz (ne z quadruple.cz), čekali jsme na záznamy do DNS u našeho ISP
Váš Czech Mobile

11.1. 2021: Vodafone Group upravuje rádiové spektrum – starší telefony přijdou o 3G data 31.3.2021

V rámci Vodafone Group dojde v ČR k vypnutí 3G vrstvy GSM sítě a dřívě zmiňovaný termín k 31. 3. 2021. stále platí.
Zákazníci, kteří mají datové balíčky a současně mají starší telefon, který nepodporuje LTE, případně nepodporuje české LTE frekvence (např. část telefonů Xaomi, Oppo apod.), budou moci čerpat pouze degradovanou službu na 2G vrstvě sítě + její rozšíření o EDGE, kde je teoretická max. rychlost 475kbps.
Pokud si chce zákazník zjistit, zda jeho přístroj podporuje LTE, je možné tuto informaci dohledat na https://www.vodafone.cz/3g/
Toto vypnutí umožní přeuspořádání a rozšíření datového spektra směrem k moderním vysokorychlostním sítím LTE, LTE+ a 5G.

27.11. 2020: Data na den zvýšena z 25 MB na 100 MB, cena beze změny.

od 26. listopadu 2020 navyšujeme FUP na denním datovém balíčku z původních 25 MB na 100 MB,  cena 19 Kč zůstává beze změny.
Váš Czech Mobile

27.11. 2020:  Odstávka ve Vodafone  20:00 – 24:00

chtěli bychom Vás tímto informovat o plánované odstávce Vodafone systémů, která proběhne 27. 11. 2020.
Plánované zahájení odstávky: 27.11.2020 – 20:00
Plánované ukončení odstávky: 27.11.2020 – 24:00
Po dobu výpadku nebude možné provádět aktivace, deaktivace, změny nastavení služeb, dotazy na jejich status. CDRs budou v době výpadku chodit standardně. Bohužel, úspěšnost technického releasu se nedá dopředu predikovat. Proto musíme upozornit, že plánovaný výpadek může, po plánovaném termínu jeho ukončení, přejít do statusu neplánovaného výpadku.
Děkujeme za pochopení

17.-18.10. 2020:  Odstávka ve Vodafone  22:15 – 03:00

Odstávka proběhne v sobotu 17. 10. 2020 a zapříčiní zpoždění v doručování informacích týkajících se účtování hovorů.
V důsledku zpožděného doručování může být dopad na pozdější zablokování zákazníků, v případě, že zpožděné CDR zapřičiní překročení Postpaid limitů – Postpaid limity tak mohou být překročeny o více než o jeden CDR. Vzhledem k tomu, že odstávka bude v nočních hodinách, pak by tento dopad měl být minimální.
Předpokládaný čas odstávky:
Plánované zahájení odstávky: 17.10.2020 – 22:15
Plánované ukončení odstávky: 18.10.2020 – 03:00

1.10. 2020:  Oznámení o výpadku Vodafone – dopad na Samoobsluhu a přenosy čísel

chtěli bychom Vás tímto informovat o neplánovaném výpadku na straně Vodafone.
V tuto chvíli není možné zadávat žádné změnové požadavky SIM karet, aktivovat a deaktivovat služby směrem do Vodafone, zadávat nové portace.
Selhané transakce budou zpracovány po ukončení výpadku.
Děkujeme za pochopení a omlouváme se za způsobené problémy.

21.9. 2020:  Změna účtování volání na linku „Chytré karantény – 1221

přijměte prosím informaci o změně účtování volání na linku „Chytré karantény – 1221“, kterou začátkem září zřídilo Ministerstvo zdravotnictví.
Linka 1221 byla od 17.9.2020 od 22:00 vyjmuta ze skupiny speciálních čísel – Barevné a informační linky 12 (12xxx). Volání na tuto linku je nově s cenou 0,- Kč/min. Bezplatné volání na 1221 platí automaticky pro všechny zákazníky.
Toto platí do doby odvolání změny ze strany poskytovatele sítě, společnosti Vodafone.

7.9., 11.9. a 12.9 2020: odstávky systémů v síti Vodafone – dopad na aktivace a Samoobsluhu

Vzhledem k rozsáhlým pracím v  síti Vodafone nebude možné zadávat aktivace nových služeb. Veškeré zpracování dalších požadavků  v Samoobsluze bude zpracováno se značným zpožděním.
Odstávka bude v těchto dnech a časech:
7.9.2020    19:30 – 23:30
11.9. 2020 od 18:00 do 12.9.2020 17:30.
25. – 26. 9. 2020
zpoždění se  může projevit i  1-3 dny po odstávce.

17.7. 2020: Varování před podezřelými aplikacemi

zejména majitele telefonů s operačním systémem Android bychom chtěli varovat před instalací podezřelých aplikací, například Best Wallpaper – 4K Background. Takové aplikace můžou bez vašeho vědomí odesílat prémiové SMS v hodnotě až 99 Kč. Rozpoznat takovou aplikaci není často jednoduché, proto zkuste před každou instalací pečlivě pročíst k čemu udělujete souhlas a nezapomeňte na recenze uživatelů. Prosíme, informujte i Vaše děti. Proto pro ty z Vás, kteří nevyužili možnosti při podpisu smlouvy blokovat prémiové SMS, nabízíme tuto službu nyní. Stačí když nás e-mailem požádáte a my změnu zdarma provedeme.

15.7. 2020: Vodafone Group upravuje rádiové spektrum – starší telefony přijdou o 3G data.

V roce 2021 plánuje Vodafone Group modifikovat provozování rádiového spektra na poskytovaných službách GSM / 2G / 4G/ 5G.  V rámci této změny dojde v rámci Vodafone Group k vypnutí 3G vrstvy GSM sítě. V ČR dojde k tomuto vypnutí 3G vrstvy sítě k 31. 3. 2021.
Toto vypnutí umožní přeuspořádání a rozšíření datového spektra směrem k moderním vysokorychlostním sítím LTE, LTE+ a 5G.
Zákazníci, kteří mají datové balíčky a současně mají starší telefon, který nepodporuje LTE, případně nepodporuje české LTE frekvence (např. část telefonů Xaomi, Oppo apod.), budou moci čerpat pouze degradovanou službu na 2G vrstvě sítě + její rozšíření o EDGE, kde je teoretická max. rychlost 475kbps.
Pokud si chce zákazník zjistit, zda jeho přístroj podporuje LTE, je možné tuto informaci dohledat na https://www.vodafone.cz/3g/
Připravujeme detailní report používání zařízení v síti společně s dotčenými zákazníky. S bližšími informacemi Vás budeme kontaktovat v následujících týdnech.

10.7. 2020: Platba faktur pomocí QR kódu

Nově jsme pro Vás zprovoznili platby faktur pomocí QR kódu. Stačí si do Vašeho telefonu nainstalovat aplikaci mobilního bankovnictví Vaší banky a platba je otázkou sekund.

30.6. 2020: Výpadek v síti T-Mobile – zpoždění přenosu čísel

Výpadek diskového pole v síti T-Mobile měl za následek i posunutí data přechodu zákazníků/přenosu čísel z T-Mobile do naší sítě. Vše by se mělo vrátit do normálního stavu 15.7.

30.7. 2019: Internet a MMS – netřeba už nastavovat telefon

Z důvodu zkvalitňování služeb Vám ve spolupráci s Vodafone přinášíme možnost využití přístupových bodů APN pro data a MMS které jsou ve výchozím stavu automaticky na SIM předkonfigurovány. Jinými slovy: Internet Vám bude fungovat hned po vložení SIM karty do Vašeho telefonu, není třeba Váš telefon konfigurovat podle návodů níže.
Pokud se i přesto chcete na nastavení Internetu a MMS podívat, tak na této stráncehttps://czech-mobile.cz/internet/

23.4. 2018: Ukončení Internetu a MMS na Maledivách

Globální roamingový tým společnosti Vodafone se rozhodl ukončit poskytování datových a MMS služeb u všech operátorů na Maledivách. Tzv. uvítací  SMSka Vás na tuto skutečnost po příjezdu na Maledivy upozorní.

Přenos ZDARMA | SIM ZDARMA | číslo ZDARMA | aktivace ZDARMA

Proč volat s CZECH MOBILE

více než tři důvody…

LTE

LTE

Neustále se rozšiřující 4G pokrytí, většina ČR pokryta.Užívejte si nejrychlejšího Internetu.
Unikátní

Unikátní

Tarify. Unikátní sestavení tarifu – sami si tarif sestavíte, sami si ho měníte jak chcete.
Superpéče

Superpéče

Každému z vás se věnujeme, dokud problém nevyřešíme.

Bezpečné tarify pro děti i důchodce

Děti  nebo důhodci jsou s našimi tarify v bezpečí –  tarif pro děti nebo důchodce Vás uchrání před vysokými účty např. za mezinárodní nebo audiotextové 9xx hovory. Samozřejmostí je nastavení maximální částky kterou vaše dítě nebo důchodce může provolat. Dětská ochrana se dá zapnout ke každému našemu tarifu –  více na stránkách dětské tarify.

Unikátní sestavení tarifu

S Czech Mobile nejste závislí na tom, jaký tarif vám operátor nabídne – sami si ho prostě sestavíte přesně podle svých představ. Nechcete například platit za SMSky, protože raději používáte WhatsApp nebo Viber? Jednodušše si nastavte SMS = 0 a raději přidejte data. Podobně si můžete navolit jen tolik minut kolik opravdu provoláte a neplatit zbytečně za munity které nepotřebujete.

Sami si svůj tarif můžete měnit

Víte, že příští měsíc budete více volat? V Samoobsluze si u svého tarifu sami můžete odebírat nebo přidávat volné minuty, SMS nebo měnit velikost datových balíčků tak jak zrovna budete příští měsíc potřebovat. Nebudete-li si náhodou vědět rady, napište na info@czech-mobile.cz a rádi vám vše vysvětlíme.

Žádné skryté poplatky ani podmínky

S Czech Mobile se neuvazujete na 2 roky jako u T-Mobile, Vodafone nebo O2. S Czech Mobile  jste maximálně volní, stačí jen dodržet zůčtovací období. Příklad: rozhodnete se odejít 29. Dubna a 1. Května jste volní. Stačí nám jen napsat nebo zavolat den před koncem měsíce.

Tarify pro každého

Tarify pro každého

Sestavte si svůj vlastní tarif. Volejte za rozumné ceny. Každému zákazníkovi se věnujeme individuálně.
LTE v ČR

LTE v ČR

Neustále se rozšiřující 4G pokrytí,
Většina ČR pokryta. Užívejte si nejrychlejšího Internetu.
Bez závazků

Bez závazků

Jednoduché smluvní podmínky.
Jednoduchá smlouva.
Příjemné ceny.

Záleží nám na každém zákazníkovi, proto se každému z Vás se budeme věnovat individuálně.
 Nechceme po Vás žádné dlouhodobé závazky, ani nemáme ve smlouvě skryté podmínky.

Mobilní aplikace pro Apple zařízení na lonemeerkat.com

Spuštěno 2016