Návody

(Potřebujete se nás zeptat na něco jiného ? Napište nám na info@czech-mobile.cz, nebo použijte formulář v sekci Kontakty)

Nastavení Internetu a MMS

Pro nastavení Internetu a MMS máme speciální stránku

Pokud se ani tak nezadaří, kontaktujte nás nám, rádi pomůžeme. info@czech-mobile.cz

Pomůžete mi s nastavením mobilního telefonu ?

Uděláme vše proto, abychom Vám pomohli a ve většině případů to zvládneme. info@czech-mobile.cz

Jak můžu dokoupit data pro Internet ?

a) pomocí internetové samoobsluhy v Objednávce balíčků vyberte  balíček  „Internet navýšení o …..“ , nebo
a) pošlete nám email na  info@czech-mobile.cz, nebo
b) nám zavolejte na zákaznickou linku *55

Jak uhradím fakturu?

Faktura zasíláme buď na email nebo poštou na Vaši doručovací adresu, podle toho, jakou možnost jste zvolili ve Smlouvě. Lze uhradit buď převodem z Vašeho účtu nebo hotovostním vkladem na účet Czech Mobile, který je najdete na faktuře. Nezapomeňte prosím na VARIABILNÍ symbol z  faktury kterou jsme Vám zaslali emailem.

Jak si změním svůj tarif ?

Checte-li si upravit svůj tariff, máte dvě možnosti:
a) pošlete nám email na  info@czech-mobile.cz, nebo
b) nám zavolejte na zákaznickou linku *55

Jak zablokuji SIM kartu v případě ztráty nebo krádeže?

a) pošlete nám email na  info@czech-mobile.cz, nebo
b) nám zavolejte na zákaznickou linku *55 nebo +420 776 00 32 62

Co když zapomenu PIN k SIM kartě ?

Rádi Vám pomůžeme SIM kartu odblokovat:
a) pošlete nám email na  info@czech-mobile.cz, nebo
b) nám zavolejte na zákaznickou linku *55 nebo +420 776 00 32 62

Kde najdu kompletní ceník včetně roamingu a ostatních služeb ?

Kompletní ceník si můžete stáhnout zde

Kde najdu informace o provolaných minutách a SMS

Vše najdete ve Vaší Samoobsluze (ve Výpis hovorů nebo Volných jednotkách)

Kde najdu informace o spotřebovaných datech ?

Spotřebovaná data zatim v Samoobsluze zobrazit neumíme.  Umíme ale poslat SMS pokud jsou vaše data  spotřebována  přibližně ze 75%
V Samoobsluze (ve Výpis hovorů nebo Volných jednotkách) najdete alespoň velikost datového balíčku – snažíme se, aby zobrazoval i zbývající data, ale zatím nemůžeme zaručit, že to vyjde.

Co když budu chtít odejít k jinému operátorovi nebo číslo zrušit ?

Bude nás to mrzet :-). Všechny naše tarify a služby jsou na dobu NEURČITOU, stačí tedy poslat  email na info@czech-mobile.cz a nezapomenout nám napsat tyto důležité údaje: a) Vaše kontaktní údaje b)Telefonní číslo, kterého se rušení týká + telefonní číslo na které Vás můžeme případně kontaktovat c) Co přesně chcete s číslem udělat, jestli chcete číslo zrušit nebo přenést k jinému operátorovi. Připomínáme že výpovědní doba 30 dnů začne běžet první následující den po doručení výpovědi.

Proč volat s CZECH MOBILE

více než tři důvody…

LTE

LTE

Neustále se rozšiřující 4G pokrytí, většina ČR pokryta.Užívejte si nejrychlejšího Internetu.
Unikátní

Unikátní

Tarify. Unikátní sestavení tarifu – sami si tarif sestavíte, sami si ho měníte jak chcete.
Superpéče

Superpéče

Každému z vás se věnujeme, dokud problém nevyřešíme.

Bezpečné tarify pro vaše děti

Vaše děti jsou s našimi tarify v bezpečí –  tarif pro děti vás uchrání před vysokými účty například za mezinárodní nebo audiotextové 9xx hovory. Samozřejmostí je nastavení maximální částky kterou vaše dítě může provolat. Dětská ochrana se dá zapnout ke každému našemu tarifu –  více na stránkách dětské tarify.

Unikátní sestavení tarifu

S Czech Mobile nejste závislí na tom, jaký tarif vám operátor nabídne – sami si ho prostě sestavíte přesně podle svých představ. Nechcete například platit za SMSky, protože raději používáte WhatsApp nebo Viber ? Jednodušše si nastavte SMS = 0 a raději přidejte data. Podobně si můžete navolit jen tolik minut kolik opravdu provoláte a neplatit zbytečně za munity které nepotřebujete.

Sami si svůj tarif můžete měnit

Víte, že příští měsíc budete více volat? V Samoobsluze si u svého tarifu sami můžete odebírat nebo přidávat volné minuty, SMS nebo měnit velikost datových balíčků tak jak zrovna budete příští měsíc potřebovat. Nebudete-li si náhodou vědět rady, zavolejte a rádi vám pomůžeme.

Maximální volnost

S Czech Mobile se neuvazujete na 2 roky jako u T-Mobile, Vodafone nebo O2. S Czech Mobile  jste maximálně volní, stačí jen dodržet zůčtovací období. Příklad: rozhodnete se odejít 29. Dubna a 1. Května jste volní. Stačí nám jen napsat nebo zavolat den před koncem měsíce.

Tarify pro každého

Tarify pro každého

Sestavte si svůj vlastní tarif. Volejte za rozumné ceny. Každému zákazníkovi se věnujeme individuálně.
LTE v ČR

LTE v ČR

Neustále se rozšiřující 4G pokrytí,
Většina ČR pokryta. Užívejte si nejrychlejšího Internetu.
Bez závazků

Bez závazků

Jednoduché smluvní podmínky.
Jednoduchá smlouva.
Příjemné ceny.

Záleží nám na každém zákazníkovi, proto se každému z Vás se budeme věnovat individuálně.
 Nechceme po Vás žádné dlouhodobé závazky, ani nemáme ve smlouvě skryté podmínky.

Mobilní aplikace pro Apple zařízení na lonemeerkat.com

Spuštěno 2016