3 snadné kroky jak přejít k CZECH MOBILE

kdykoliv nám můžete napsat na info@czech-mobile.cz a rádi vám vše vysvětlíme

Přenos ZDARMA | SIM ZDARMA | číslo ZDARMA | aktivace ZDARMA

Nový způsob platný od 1.4. 2020 – přechod s OKU/ČPU kódem který jste automaticky obdrželi od starého operátora

1. Nemusíte podávat výpoveď u starého operátora

Rozhodnete-li se k nám přejít,  už nemusíte vůbec komunikovat se starým operátorem, vše potřebné totiž za Vás vyřídíme my, stačí když do objednávky vyplníte OKU kód (u nás v systémech pojmenovaný jako ČPU kód), který Vám starý operátor už musel sdělit, např. e-mailem nebo ho naleznete ve samoobsluze starého operátora

2. Sestavte si svůj tarif a odešlete objednávku – Vaše číslo Vám zůstává stejné

Na našich stránkách si vyberte svůj tariff a klikněte “Objednat”. Budete vyzváni k zadání osobních údajů včetně OKU/ČPU kódu a data přechodu. Teoreticky má přenos čísla trvat 4 pracovní dny, ale podle našich zkušeností může trvat od 3 do 5 pracovnách dnů. Nad systémem přenosu čísel nemáme kontrolu, ale průběžně Vás o datu přechodu informujeme e-mailem nebo SMS. Vaše číslo Vám po přechodu zůstává stejné, jen posíláme novou SIM na které se číslo přenáší.

3. Obdržíte SIM od Czech Mobile na kterou přeneseme Vaše číslo

Po obdržení objednávky Vám e-mailem posíláme návrh smlouvy (s dotazníkem na nastavení Dětské ochrany), včetně platebních údajů ke složení vratné jistiny.(POZOR: Protože se v naší síti objevili zákazníci, kteří neplatí, zavedli jsme tzv. jistinu v hodnotě měsíčního paušálu, která nám slouží k ověření platební morálky nových zákazníků a kterou Vám ale po třech řádně uhrazených fakturách vrátíme zpět na Váš účet).
Ofocenou smlouvu pošlete prosím zpět oskenovanou/ofocenou. Jakmile dorazí podepsaná smlouva + vratná jistina, odesíláme SIM a  zadáváme příkaz k přenosu Vašeho čísla. Průběžně Vás informujeme o datu přenosu e-mailem nebo SMS. V určený datum vložte do telefonu novou SIM kartu, kterou jste od nás obdrželi a na kterou přenášíme Vaše číslo, a jste v síti Czech Mobile.

Starý způsob platný do 31.3. 2020 – přechod s ČVOP kódem o který jste musel žádat starého operátora

1. Podejte výpoveď u starého operátora

Nejlepší je osobně navštívit svého operátora, podat výpověď a požádat o Číslo Výpovědi Opouštěného Operátora, tzv. ČVOP které má platnost 60 dní. Domluvíte se s ním na datu přechodu, budou Vás přemlouvat, zkuste vydržet :). Podrobné postupy jak opustit každého operátora najdete v odkazech níže.  Můžete se také se starým operátorem domluvit po telefonu, úplně dole jsou v tabulce čísla.

2. Sestavte si svůj tarif a odešlete objednávku

Na našich stránkách si vyberte svůj tariff a klikněte “Objednat”. Budete vyzváni k zadání osobních údajů včetně ČVOP a data přechodu. Teoreticky má přenos čísla trvat 4 pracovní dny, ale podle našich zkušeností může trvat od 3 do 5 pracovnách dnů. Nad systémem přenosu čísel nemáme kontrolu, ale průběžně Vás o datu přechodu informujeme e-mailem nebo SMS.

3. Obdržíte SIM od Czech Mobile

Po obdržení objednávky Vám e-mailem posíláme návrh smlouvy (s dotazníkem na nastavení Dětské ochrany), včetně platebních údajů ke složení vratné jistiny.(POZOR: Protože se v naší síti objevili zákazníci, kteří neplatí, zavedli jsme tzv. jistinu v hodnotě měsíčního paušálu, která nám slouží k ověření platební morálky nových zákazníků a kterou Vám ale po třech řádně uhrazených fakturách vrátíme zpět na Váš účet).
Ofocenou smlouvu pošlete prosím zpět oskenovanou/ofocenou. Jakmile dorazí podepsaná smlouva + vratná jistina, zadáváme příkaz k přenosu Vašeho čísla a odesíláme SIM. Průběžně Vás informujeme o datu přenosu e-mailem nebo SMS. V určený datum vložte do telefonu novou SIM kartu, kterou jste od nás obdrželi a jste v síti Czech Mobile.

Prodejny T-Mobile v Plzni

Prodejny O2 v Plzni

Prodejny Vodafone v Plzni

O2

T-Mobile

Vodafone

  • Mám předplacenou kartu – pošlete SMS ve tvaru CVOP váš puk (kód puk naleznete za zadní straně plastové karty od dané SIM karty) na číslo 999 111. Nebo volejte operátora *11 (rychlá volba 5-1-2) a požádejte o ČVOP.
  • Mám paušál – zavolejte na linku *11 (rychlá volba 5-1-2) a požádejte o vygenerování ČVOP nebo navštivte některou z prodejen O2.
Mám předplacenou kartu – Zavolejte na linku 4603. Pomocí automatického hlasového systému zadejte kombinaci pro rychlé navedení (3-6-1). Následně přijde ČVOP SMS zprávou.

Mám paušál – Zavolejte na linku 4603 a podejte výpověď nebo navštivte jednu z prodejen. 

Mám předplacenou kartu – Zavolejte na linku *077 (připravte si Vaše heslo do hlasové samoosbluhy ) a podejte výpověď.

Mám paušál – Zavolejte na linku *077 (připravte si Vaše heslo do hlasové samoosbluhy) či navštivte jednu z prodejen Vodafone a podejte výpověď. 

TIP: Je dobré podat výpověď v dostatečném předstihu před koncem Vašeho zúčtovacího období, abyste nemuseli platit fakturu za další měsíc. Někteří operátoři totiž účtují plnou výši měsíčního paušálu, přestože celý měsíc jejich služeb nevyužíváte.

Přenos ZDARMA | SIM ZDARMA | číslo ZDARMA | aktivace ZDARMA

Proč volat s CZECH MOBILE

více než tři důvody…

LTE

LTE

Neustále se rozšiřující 4G pokrytí, většina ČR pokryta.Užívejte si nejrychlejšího Internetu.
Unikátní

Unikátní

Tarify. Unikátní sestavení tarifu – sami si tarif sestavíte, sami si ho měníte jak chcete.
Superpéče

Superpéče

Každému z vás se věnujeme, dokud problém nevyřešíme.

Bezpečné tarify pro děti i důchodce

Děti  nebo důhodci jsou s našimi tarify v bezpečí –  tarif pro děti nebo důchodce Vás uchrání před vysokými účty např. za mezinárodní nebo audiotextové 9xx hovory. Samozřejmostí je nastavení maximální částky kterou vaše dítě nebo důchodce může provolat. Dětská ochrana se dá zapnout ke každému našemu tarifu –  více na stránkách dětské tarify.

Unikátní sestavení tarifu

S Czech Mobile nejste závislí na tom, jaký tarif vám operátor nabídne – sami si ho prostě sestavíte přesně podle svých představ. Nechcete například platit za SMSky, protože raději používáte WhatsApp nebo Viber? Jednodušše si nastavte SMS = 0 a raději přidejte data. Podobně si můžete navolit jen tolik minut kolik opravdu provoláte a neplatit zbytečně za munity které nepotřebujete.

Sami si svůj tarif můžete měnit

Víte, že příští měsíc budete více volat? V Samoobsluze si u svého tarifu sami můžete odebírat nebo přidávat volné minuty, SMS nebo měnit velikost datových balíčků tak jak zrovna budete příští měsíc potřebovat. Nebudete-li si náhodou vědět rady, napište na info@czech-mobile.cz a rádi vám vše vysvětlíme.

Žádné skryté poplatky ani podmínky

S Czech Mobile se neuvazujete na 2 roky jako u T-Mobile, Vodafone nebo O2. S Czech Mobile  jste maximálně volní, stačí jen dodržet zůčtovací období. Příklad: rozhodnete se odejít 29. Dubna a 1. Května jste volní. Stačí nám jen napsat nebo zavolat den před koncem měsíce.

Tarify pro každého

Tarify pro každého

Sestavte si svůj vlastní tarif. Volejte za rozumné ceny. Každému zákazníkovi se věnujeme individuálně.
LTE v ČR

LTE v ČR

Neustále se rozšiřující 4G pokrytí,
Většina ČR pokryta. Užívejte si nejrychlejšího Internetu.
Bez závazků

Bez závazků

Jednoduché smluvní podmínky.
Jednoduchá smlouva.
Příjemné ceny.

Záleží nám na každém zákazníkovi, proto se každému z Vás se budeme věnovat individuálně.
 Nechceme po Vás žádné dlouhodobé závazky, ani nemáme ve smlouvě skryté podmínky.

Mobilní aplikace pro Apple zařízení na lonemeerkat.com

Spuštěno 2016