3 snadné kroky jak přejít k CZECH MOBILE
kdykoliv nám můžete napsat na info@czech-mobile.cz a rádi vám vše vysvětlíme
Přenos ZDARMA | SIM ZDARMA | číslo ZDARMA | aktivace ZDARMA
Nový způsob platný od 1.4. 2020 – přechod s OKU/ČPU kódem který jste automaticky obdrželi od starého operátora
1. Nemusíte podávat výpoveď u starého operátora
Rozhodnete-li se k nám přejít, už nemusíte vůbec komunikovat se starým operátorem, vše potřebné totiž za Vás vyřídíme my, stačí když do objednávky vyplníte OKU kód (u nás v systémech pojmenovaný jako ČPU kód), který Vám starý operátor už musel sdělit, např. e-mailem nebo ho naleznete ve samoobsluze starého operátora
2. Sestavte si svůj tarif a odešlete objednávku – Vaše číslo Vám zůstává stejné
Na našich stránkách si vyberte svůj tariff a klikněte “Objednat”. Budete vyzváni k zadání osobních údajů včetně OKU/ČPU kódu a data přechodu. Teoreticky má přenos čísla trvat 4 pracovní dny, ale podle našich zkušeností může trvat od 3 do 5 pracovnách dnů. Nad systémem přenosu čísel nemáme kontrolu, ale průběžně Vás o datu přechodu informujeme e-mailem nebo SMS. Vaše číslo Vám po přechodu zůstává stejné, jen posíláme novou SIM na které se číslo přenáší.
3. Obdržíte SIM od Czech Mobile na kterou přeneseme Vaše číslo
Po obdržení objednávky Vám e-mailem posíláme návrh smlouvy (s dotazníkem na nastavení Dětské ochrany), včetně platebních údajů ke složení vratné jistiny.(POZOR: Protože se v naší síti objevili zákazníci, kteří neplatí, zavedli jsme tzv. jistinu v hodnotě měsíčního paušálu, která nám slouží k ověření platební morálky nových zákazníků a kterou Vám ale po třech řádně uhrazených fakturách vrátíme zpět na Váš účet).
Ofocenou smlouvu pošlete prosím zpět oskenovanou/ofocenou. Jakmile dorazí podepsaná smlouva + vratná jistina, odesíláme SIM a zadáváme příkaz k přenosu Vašeho čísla. Průběžně Vás informujeme o datu přenosu e-mailem nebo SMS. V určený datum vložte do telefonu novou SIM kartu, kterou jste od nás obdrželi a na kterou přenášíme Vaše číslo, a jste v síti Czech Mobile.
Starý způsob platný do 31.3. 2020 – přechod s ČVOP kódem o který jste musel žádat starého operátora
1. Podejte výpoveď u starého operátora
Nejlepší je osobně navštívit svého operátora, podat výpověď a požádat o Číslo Výpovědi Opouštěného Operátora, tzv. ČVOP které má platnost 60 dní. Domluvíte se s ním na datu přechodu, budou Vás přemlouvat, zkuste vydržet :). Podrobné postupy jak opustit každého operátora najdete v odkazech níže. Můžete se také se starým operátorem domluvit po telefonu, úplně dole jsou v tabulce čísla.
2. Sestavte si svůj tarif a odešlete objednávku
Na našich stránkách si vyberte svůj tariff a klikněte “Objednat”. Budete vyzváni k zadání osobních údajů včetně ČVOP a data přechodu. Teoreticky má přenos čísla trvat 4 pracovní dny, ale podle našich zkušeností může trvat od 3 do 5 pracovnách dnů. Nad systémem přenosu čísel nemáme kontrolu, ale průběžně Vás o datu přechodu informujeme e-mailem nebo SMS.
3. Obdržíte SIM od Czech Mobile
Po obdržení objednávky Vám e-mailem posíláme návrh smlouvy (s dotazníkem na nastavení Dětské ochrany), včetně platebních údajů ke složení vratné jistiny.(POZOR: Protože se v naší síti objevili zákazníci, kteří neplatí, zavedli jsme tzv. jistinu v hodnotě měsíčního paušálu, která nám slouží k ověření platební morálky nových zákazníků a kterou Vám ale po třech řádně uhrazených fakturách vrátíme zpět na Váš účet).
Ofocenou smlouvu pošlete prosím zpět oskenovanou/ofocenou. Jakmile dorazí podepsaná smlouva + vratná jistina, zadáváme příkaz k přenosu Vašeho čísla a odesíláme SIM. Průběžně Vás informujeme o datu přenosu e-mailem nebo SMS. V určený datum vložte do telefonu novou SIM kartu, kterou jste od nás obdrželi a jste v síti Czech Mobile.
O2 |
T-Mobile |
Vodafone |
|
Mám předplacenou kartu – Zavolejte na linku 4603. Pomocí automatického hlasového systému zadejte kombinaci pro rychlé navedení (3-6-1). Následně přijde ČVOP SMS zprávou.
Mám paušál – Zavolejte na linku 4603 a podejte výpověď nebo navštivte jednu z prodejen. |
Mám předplacenou kartu – Zavolejte na linku *077 (připravte si Vaše heslo do hlasové samoosbluhy ) a podejte výpověď.
Mám paušál – Zavolejte na linku *077 (připravte si Vaše heslo do hlasové samoosbluhy) či navštivte jednu z prodejen Vodafone a podejte výpověď. |
TIP: Je dobré podat výpověď v dostatečném předstihu před koncem Vašeho zúčtovacího období, abyste nemuseli platit fakturu za další měsíc. Někteří operátoři totiž účtují plnou výši měsíčního paušálu, přestože celý měsíc jejich služeb nevyužíváte.