Návody
Potřebujete se nás zeptat na něco jiného? Napište nám na info@czech-mobile.cz, nebo použijte formulář v sekci Kontakty, rádi pomůžeme.
Postup:
- Spočítejte si jestli vám na nový balíček stačí měsíční limit (najdete jej ve smlouvě nebo nám napište na info@czech-mobile.cz a my Vám jej sdělíme). Jinak hrozí, že si kartu zablokujete.
- NOVÝ balíček objednávejte VŽDY od ZAČÁTKU následujícího měsíce, tzn. např. od 1. 4.. Jinak se vám naúčtuje již v aktuálním měsící a hrozí překročení limitu a zablokování karty.
- STARÝ balíček NEZAPOMEŇTE SMAZAT, jinak se vám bude stále účtovat i v následujích měsících. (Smazání proběhne vždy k poslednímu dni měsíce)
- Pokud chcete abychom změnu provedli za vás, kontaktujte nás na info@czech-mobile.cz , rádi pomůžeme. Stačí napsat vaše jméno, telefonní číslo a hodnotu nových balíčků 🙂
Vše najdete ve Vaší Samoobsluze ve Volných jednotkách. Uskutečněné hovory a SMS naleznete ve výpisu hovorů.
Ve smlouvě Vám dáváme možnost si zvolit maximální měsíční limit na volání – účelem je chránit Vás před nečekaně vysokými účty. První SMS upozornění obdžíte při vyčerpání cca 90% limitu. Druhé upozornění obdržíte po překročení limitu a v tom případě se i blokují odchozí hovory, SMS i data. Obě upozornění i blokace SIM nastávají se zhruba s 15min zpožděním. tzn., že limit může být při delších nebo několika krátce po sobě jdoucích hovorech nepatrně překročen.
Pokud jste si ve smlouvě zvolili navýšení bez toho, aniž bychom Vás museli kontaktovat, limit sami navýšíme o Vámi zvolenou částku.
Pokud jste si limit nepřáli navýšit bez Vašeho vědomí, kontaktujeme Vás s dotazem na navýšení. Pokud se rozhodnete limit nenavyšovat, zůstane SIM zablokována do konce měsíce pro dochozí hovory, SMS i data.
Nejjednodušší řešení tohoto problému je zvolit si limit dostatečně vysoký. Limit jde kdykoliv měnit zasláním emailu na info@czech-mobile.cz
Fakturu zasíláme emailem mezi 4.-10. každého měsíce se splatností 15 dní. Lze ji uhradit buď převodem z Vašeho účtu nebo hotovostním vkladem na účet Pilsen Mobile s.r.o. , který je najdete na faktuře. Prosíme, nezapomeňte na VARIABILNÍ a SPECIFICKÝ symbol, pokud používáte mobilní bankovnictví, placení Vám usnadní QR kód.
Děkujeme
POZOR:
- Vyčerpáte-li balíček 150, 500, 1000 nebo 2000 MB , můžete doobjednat balíček pouze o stejné hodnotě, jakou má základní balíček. Příklad: máte měsíční balíček 500 MB, můžete si přikoupit znovu jen 500 MB. („velký operátor“ nám neumožňuje dokoupit libovolný balíček)
- K datovým balíčkům 5, 10, 30 a 50 GB lze dokupovat libovolně 5 GB nebo 10 GB či obojí. Dokup 30 a 50 GB není možný (opět omezení „velkého operátora“).
- Platnost dokoupeného balíčku je vždy JEN do konce měsice. Proto, zvláště před konce měsíce, zvažte, zda se data vyplatí dokoupit.
Doukoupení dalších dat, je možné:
a) v Samoobsluze: v Objednávce balíčků vyberte balíček např „Internet navýšení o 500 MB …..“
b) nebo nám pošlete email na info@czech-mobile.cz a my datový balíček aktivujeme za Vás.
Účtování 60+1 znamená, že po první minutě účtujeme po sekundách. Rádi bychom nabídli účtování 1+1, ale bohužel, jako virtualní operátor úplně nemůžeme, protože k němu nemáme přístup. Pokud ale srovnáte naše účtování s jinými velkými operátory, zjistíte, že naše účtování je na tom ve srovnání lépe – někdo totiž nabízí účtování 60+60….
Pokud budete chtít něco vysvětlit, kontaktujte nás na info@czech-mobile.cz , rádi pomůžeme.
Pokud si necháte aktivovat Váš tarif k 1. v měsíci, máte k dispozici celý balíček za plnou cenu, např. 150min za 169 Kč. Protože se snažíme účtovat spravedlivě, tak při aktivaci např. v polovině měsíce, budete za první měsíc platit jen polovinu ceny balíčku a máte k dispizici jen polovinu volných minut/SMS. Další měsíc už ale máte máte k dispozici celý balíček za plnou cenu.
Pokud budete chtít něco vysvětlit, kontaktujte nás na info@czech-mobile.cz , rádi pomůžeme.
Data se narozdíl od hlasu a SMS neúčtují od prvního do posledního v měsící, ale od data aktivace do stejného data v následujícím měsící. Například od 12. Dubna do 12. Května. Jde o omezení na straně Vodafone a my to řešíme tak, že v prvním měsíci používání data resetujeme a nastartujeme od 1. dne následujícího měsíce – příjde Vám SMS o deaktivaci, ale nelekejte se, data se 1. dne dalšího měsíce nastartují a dále poběží už bez těchto SMS.
Pokud budete chtít něco vysvětlit, kontaktujte nás na info@czech-mobile.cz , rádi pomůžeme.
Pokud máte aktivovaný roaming, prosím přečtěte si instrukce. Ve stručnosti: občas se může stát, že Vám v roamingu nepůjde uskutečnit odchozí hovor (příchozí fungují vždy). V takovém případě si ručně v menu telefonu přelaďte na jiného operátora (typicky Vodafone) a zkuste zavolat znovu. Pod instrukcemi najdete i vyhledávání zemí a operátorů ze kterých se vždy dovoláte. (Pokud je v dané zemi operátor Vodafone, máte jistotu, že se vždy dovoláte).
Aktivovat Roaming můžete zasláním žádosti na info@czech-mobile.cz.
iPhone po vložení nové SIM karty sám na pozadí odesílá SMS pro aktivaci služeb iMessage a FaceTime, typicky na číslo +447786205094. Tato SMS je standardně zpoplatněna jako SMS do zahraničí (do EU) za 1,86 Kč. Na vaše přání (viz dotazník ve smlouvě nebo i později), můžeme SMS do zahraničí zablokovat. Stačí nám napsat na info@czech-mobile.cz nebo si jej můžete sami změnit v Samoobsluze v nastavení služeb.
Pokud jste dosud neměli žádný datový balíček a chcete začít používat Internet v telefonu, nejprve:
- si spočítejte si jestli vám na nový balíček stačí měsíční limit (najdete ho ve smlouvě). Jinak hrozí, že si kartu zablokujete. Pokud si nejste jisti, napište nám na info@czech-mobile.cz , my limit zkontrolujeme a případně navýšíme dle Vašeho požadavku.
- si ve smlouvě nebo na info@czech-mobile.cz ověřte, že máte povolená mobilní data. Pokud je nemáte, data vám aktivujeme.
Pokud je limit dostačující a data máte povolena, můžete si datový balíček objednat:
a) buď sami v Samoobsluze: v Objednávce balíčků vyberte např. „Internet 500 MB o …..“
b) nebo nám pošlete email na info@czech-mobile.cz a my objednáme datový balíček za Vás.
Datový balíček začíná běžet ode dne objednání a k vyčerpání dat máte 30 dní. Poté se balíček znovu obnoví v původní výši. Pokud chcete aby datový balíček začínal vždy k 1. v měsící, napište nám info@czech-mobile.cz.
POZOR: Vyčerpáte-li datový balíček, můžete doobjednat balíček pouze o stejné hodnotě, jakou má základní balíček. Jde o omezení na straně Vodafone a my s ním bohužel v tuto chvíli nemůžeme nic dělat I když se snažíme.
Pro nastavení Internetu a MMS máme speciální stránku
Pokud budete chtít něco vysvětlit, kontaktujte nás na info@czech-mobile.cz , rádi pomůžeme.
Internet se Vám výrazně zpomalí na max 32 kbit/sec. Pokud budete chtít dokoupit Interntový balíček, můžete sami v Samoobsluze, nebo nám napište na info@czech-mobile.cz a my to uděláme za Vás.
POZOR: Vyčerpáte-li datový balíček, můžete doobjednat balíček pouze o stejné hodnotě, jakou má základní balíček. Jde o omezení na straně Vodafone a my s ním bohužel v tuto chvíli nemůžeme nic dělat I když se snažíme.
Pošlete nám email s Vaším jménem na info@czech-mobile.cz a my Vám kartu okamžitě zablokujeme a zároveň posíláme její duplikát na Vaši adresu.
Na SIM kterou jsem Vám zaslali máte uvedený PUK1 který slouží pro odblokování SIM karty v případě, že zadáte 3x chybný kód PIN.
POZOR: Pokud ho zadáte 10x chybně, dojde k trvalému zablokování SIM karty a je nutné vystavit novou SIM kartu.
Pokud si nebudete vědět rady, rádi Vám pomůžeme SIM kartu odblokovat, pošlete nám email s Vaším jménem na info@czech-mobile.cz.
Kompletní ceník si můžete stáhnout zde
Uděláme vše proto, abychom Vám pomohli a ve většině případů to zvládneme. info@czech-mobile.cz
I pokud chcete přjímat MMS, musíte mít službu aktivovanou, viz dotazník ve Smlouvě. Virtuální operátoři nemají přístup k MMS schránce, proto pokud již MMS byla odeslána, tak se k ní ten, kdo neměl MMS nastavené, nedostane. Více info na info@czech-mobile.cz
Některé telefony zobrazují informaci o přesměrování před každým hovorem, i když hovory nikam vědomě nepřesměrováváte. Příčinou je funkce Zmeškaná volání a jde o normální stav. Tuto funkci si můžete sami vypnout v Samoobsluze, přijdete ale o upozornění, že se Vám někdo snažil dovolat. Pokud telefon zároveň i přehraje i zvukové upozornění, je možné jej vypnout v menu telefonu, typicky pod položkou „vypnout výstrahu“.
Bude nás to mrzet :-).
- Prosíme, zašlete nám krátký email, že hodláte přejít k jinému operátorovi.
- Od 1.4.2020 stačí, když si v Samoobsluze vyzvednete ČPÚ kód (nový operátor ho bude nejspíše označovat jako OKU kód, nezapomeňte na to) a ten novému operátorovi jen předáte. To je vše, on se postará o zbytek a číslo do své sítě bez naší účasti převede.
Jakmile budeme znát datum přenosu k novému operátorovi, pošleme Vám ukončení smlouvy, kterou podepíšete a zašlete zpět.