Návody

Potřebujete se nás zeptat na něco jiného? Napište nám na info@czech-mobile.cz, nebo použijte formulář v sekci Kontakty, rádi pomůžeme.

DŮLEŽITÉ: Jak si změnit tarif

Postup:

  1. Spočítejte si jestli vám na nový balíček stačí měsíční limit (najdete jej ve smlouvě nebo nám napište na info@czech-mobile.cz a my Vám jej sdělíme). Jinak hrozí, že si kartu zablokujete.
  2. NOVÝ balíček objednávejte VŽDY od ZAČÁTKU následujícího měsíce, tzn. např. od 1. 4.. Jinak se vám naúčtuje již v aktuálním měsící a hrozí překročení limitu a zablokování karty.
  3. STARÝ balíček NEZAPOMEŇTE SMAZAT, jinak se vám bude stále účtovat i v následujích měsících. (Smazání proběhne vždy k poslednímu dni měsíce)
  4. Pokud chcete abychom změnu provedli za vás, kontaktujte nás na info@czech-mobile.cz , rádi pomůžeme. Stačí napsat vaše jméno, telefonní číslo a hodnotu nových balíčků 🙂
Kde najdu informace o provolaných minutách, SMS nebo datech?

Vše najdete ve Vaší Samoobsluze ve Volných jednotkách. Uskutečněné hovory a SMS naleznete ve výpisu hovorů.

DŮLEŽITÉ: Co se stane, když vyčerpám sjednaný měsíční limit na volání?

Ve smlouvě Vám dáváme možnost si zvolit maximální měsíční limit na voláníúčelem je chránit Vás před nečekaně vysokými účty. První SMS upozornění obdžíte při vyčerpání cca 90% limitu. Druhé upozornění obdržíte po překročení limitu a v tom případě se i blokují odchozí hovory, SMS i data. Obě upozornění i blokace SIM nastávají se zhruba s 15min zpožděním. tzn., že limit může být při delších nebo několika krátce po sobě jdoucích hovorech nepatrně překročen.

Pokud jste si ve smlouvě zvolili navýšení bez toho, aniž bychom Vás museli kontaktovat, limit sami navýšíme o Vámi zvolenou částku.
Pokud jste si limit nepřáli navýšit bez Vašeho vědomí, kontaktujeme Vás s dotazem na navýšení. Pokud se rozhodnete limit nenavyšovat, zůstane SIM zablokována do konce měsíce pro dochozí hovory, SMS i data.

Nejjednodušší řešení tohoto problému je zvolit si limit dostatečně vysoký. Limit jde kdykoliv měnit zasláním emailu na info@czech-mobile.cz

Jak uhradím fakturu?

Fakturu zasíláme emailem mezi  4.-10.  každého měsíce se splatností 15 dní. Lze ji uhradit buď převodem z Vašeho účtu nebo hotovostním vkladem na účet Pilsen Mobile s.r.o. , který je najdete na faktuře. Prosíme, nezapomeňte na VARIABILNÍ a SPECIFICKÝ symbol, pokud používáte mobilní bankovnictví, placení Vám usnadní QR kód.

Děkujeme

DŮLEŽITÉ: Jak dokoupit data pro Internet?

POZOR:

  1. Vyčerpáte-li balíček 150, 500, 1000 nebo 2000 MB , můžete doobjednat balíček pouze o stejné hodnotě, jakou má základní balíček. Příklad: máte měsíční balíček 500 MB, můžete si přikoupit znovu jen 500 MB. („velký operátor“ nám neumožňuje dokoupit libovolný balíček) 
  2. K datovým balíčkům 5, 10, 30 a 50 GB lze dokupovat libovolně 5 GB nebo 10 GB či obojí. Dokup 30 a 50 GB není možný (opět omezení „velkého operátora“).
  3. Platnost dokoupeného balíčku je vždy JEN do konce měsice. Proto, zvláště před konce měsíce, zvažte, zda se data vyplatí dokoupit.

Doukoupení dalších dat,  je možné:

a) v Samoobsluze: v Objednávce balíčků vyberte  balíček např „Internet navýšení o 500 MB …..“
b) nebo nám pošlete email na  info@czech-mobile.cz a my datový balíček aktivujeme za Vás.

Účtování 60+1

Účtování 60+1 znamená, že po první minutě účtujeme po sekundách. Rádi bychom nabídli účtování 1+1, ale bohužel, jako virtualní operátor úplně nemůžeme, protože k němu nemáme přístup. Pokud ale srovnáte naše účtování s jinými velkými operátory, zjistíte, že naše účtování je na tom ve srovnání lépe – někdo totiž nabízí účtování 60+60….

Pokud budete chtít něco vysvětlit, kontaktujte nás na info@czech-mobile.cz , rádi pomůžeme.

První aktivace hlasového nebo SMS balíčku

Pokud si necháte aktivovat Váš tarif k 1. v měsíci, máte k dispozici celý balíček za plnou cenu, např. 150min za 169 Kč. Protože se snažíme účtovat spravedlivě, tak při aktivaci např. v polovině měsíce, budete  za první měsíc platit jen polovinu ceny balíčku a máte k dispizici jen polovinu volných minut/SMS. Další měsíc už ale máte máte k dispozici celý balíček za plnou cenu.

Pokud budete chtít něco vysvětlit, kontaktujte nás na info@czech-mobile.cz , rádi pomůžeme.

První aktivace datového balíčku

Data se narozdíl od hlasu a SMS neúčtují od prvního do posledního v měsící, ale od data aktivace do stejného data v následujícím měsící. Například od 12. Dubna do 12. Května. Jde o omezení na straně Vodafone a my to řešíme tak, že v prvním měsíci používání data resetujeme a nastartujeme od 1. dne následujícího měsíce – příjde Vám SMS o deaktivaci, ale nelekejte se, data se 1. dne dalšího měsíce nastartují a dále poběží už bez těchto SMS.

Pokud budete chtít něco vysvětlit, kontaktujte nás na info@czech-mobile.cz , rádi pomůžeme.

Roaming

Pokud máte aktivovaný roaming, prosím přečtěte si instrukce. Ve stručnosti: občas se může stát, že Vám v roamingu nepůjde uskutečnit odchozí hovor (příchozí fungují vždy). V takovém případě si ručně v menu telefonu přelaďte na jiného operátora (typicky Vodafone) a zkuste zavolat znovu. Pod instrukcemi najdete i vyhledávání zemí a operátorů ze kterých se vždy dovoláte. (Pokud je v dané zemi operátor Vodafone, máte jistotu, že se vždy dovoláte).

Aktivovat Roaming můžete zasláním žádosti na info@czech-mobile.cz.

iPhone a mezinárodní SMS které jste neodeslali

iPhone po vložení nové SIM karty sám na pozadí odesílá SMS pro aktivaci služeb  iMessage a FaceTime, typicky na číslo +447786205094. Tato SMS je standardně zpoplatněna jako SMS do zahraničí (do EU) za 1,86 Kč. Na vaše přání (viz dotazník ve smlouvě nebo i později), můžeme SMS do zahraničí zablokovat. Stačí nám napsat na info@czech-mobile.cz nebo si jej můžete sami změnit v Samoobsluze v nastavení služeb.

Jak poprvé koupit měsíční datový balíček pro Internet?

Pokud jste dosud neměli žádný datový balíček a chcete začít používat Internet v telefonu, nejprve:

  1. si spočítejte si jestli vám na nový balíček stačí měsíční limit (najdete ho ve smlouvě). Jinak hrozí, že si kartu zablokujete. Pokud si nejste jisti, napište nám na info@czech-mobile.cz , my limit zkontrolujeme a případně navýšíme dle Vašeho požadavku.
  2. si ve smlouvě nebo na info@czech-mobile.cz  ověřte, že máte povolená mobilní data. Pokud je nemáte, data vám aktivujeme.

Pokud je limit dostačující a data máte povolena,  můžete si datový balíček objednat:

a) buď sami v Samoobsluze:  v Objednávce balíčků vyberte  např.  „Internet 500 MB o …..“
b) nebo nám pošlete email na  info@czech-mobile.cz a my objednáme datový balíček za Vás.

Datový balíček začíná běžet ode dne objednání a k vyčerpání dat máte 30 dní. Poté se balíček znovu obnoví v původní výši. Pokud chcete aby datový balíček začínal vždy k 1. v měsící, napište nám  info@czech-mobile.cz.

POZOR: Vyčerpáte-li datový balíček, můžete doobjednat balíček pouze o stejné hodnotě, jakou má základní balíček. Jde o omezení na straně Vodafone a my s ním bohužel v tuto chvíli nemůžeme nic dělat I když se snažíme.

Nastavení Internetu a MMS

Pro nastavení Internetu a MMS máme speciální stránku

Pokud budete chtít něco vysvětlit, kontaktujte nás na info@czech-mobile.cz , rádi pomůžeme.

Co se stane, když vyčerpám všechna data?

Internet se Vám výrazně zpomalí na max 32 kbit/sec. Pokud budete chtít dokoupit Interntový balíček, můžete sami v Samoobsluze, nebo nám napište na info@czech-mobile.cz a my to uděláme za Vás.

POZOR: Vyčerpáte-li datový balíček, můžete doobjednat balíček pouze o stejné hodnotě, jakou má základní balíček. Jde o omezení na straně Vodafone a my s ním bohužel v tuto chvíli nemůžeme nic dělat I když se snažíme.

Jak zablokuji SIM kartu v případě ztráty nebo krádeže?

Pošlete nám email s Vaším jménem na  info@czech-mobile.cz a my Vám kartu okamžitě zablokujeme a zároveň posíláme její duplikát na Vaši adresu.

Co když zapomenu PIN k SIM kartě ?

Na SIM kterou jsem Vám zaslali máte uvedený PUK1 který slouží pro odblokování SIM karty v případě, že zadáte 3x chybný kód PIN.

POZOR: Pokud ho zadáte 10x chybně, dojde k trvalému zablokování SIM karty a je nutné vystavit novou SIM kartu.

Pokud si nebudete vědět rady, rádi Vám pomůžeme SIM kartu odblokovat, pošlete nám email s Vaším jménem na  info@czech-mobile.cz.

Kde najdu kompletní ceník včetně roamingu a ostatních služeb ?

Kompletní ceník si můžete stáhnout zde

Pomůžete mi s nastavením mobilního telefonu ?

Uděláme vše proto, abychom Vám pomohli a ve většině případů to zvládneme. info@czech-mobile.cz

MMS - Multimediální zprávy

I pokud chcete přjímat MMS, musíte mít službu aktivovanou, viz dotazník ve Smlouvě. Virtuální operátoři nemají přístup k MMS schránce,  proto pokud již MMS byla odeslána, tak se k ní ten, kdo neměl MMS nastavené, nedostane. Více info na  info@czech-mobile.cz

Informace o přesměrování před každým hovorem - jak vypnout

Některé telefony zobrazují informaci o přesměrování před každým hovorem, i když hovory nikam vědomě nepřesměrováváte. Příčinou je funkce Zmeškaná volání a jde o normální stav. Tuto funkci si můžete sami vypnout v Samoobsluze, přijdete ale o upozornění, že se Vám někdo snažil dovolat. Pokud telefon zároveň i přehraje i zvukové upozornění, je možné jej vypnout v menu telefonu, typicky pod položkou „vypnout výstrahu“.

Co když budu chtít odejít k jinému operátorovi nebo číslo zrušit ?

Bude nás to mrzet :-).

  1. Prosíme, zašlete nám krátký email, že hodláte přejít k jinému operátorovi.
  2. Od 1.4.2020 stačí, když si v Samoobsluze vyzvednete ČPÚ kód (nový operátor ho bude nejspíše označovat jako OKU kód, nezapomeňte na to) a ten novému operátorovi jen předáte. To je vše, on se postará o zbytek a číslo do své sítě bez naší účasti převede.

Jakmile budeme znát datum přenosu k novému operátorovi, pošleme Vám ukončení smlouvy, kterou podepíšete a zašlete zpět.

Přenos ZDARMA | SIM ZDARMA | číslo ZDARMA | aktivace ZDARMA

Proč volat s CZECH MOBILE

více než tři důvody…

LTE

LTE

Neustále se rozšiřující 4G pokrytí, většina ČR pokryta.Užívejte si nejrychlejšího Internetu.
Unikátní

Unikátní

Tarify. Unikátní sestavení tarifu – sami si tarif sestavíte, sami si ho měníte jak chcete.
Superpéče

Superpéče

Každému z vás se věnujeme, dokud problém nevyřešíme.

Bezpečné tarify pro děti i důchodce

Děti  nebo důhodci jsou s našimi tarify v bezpečí –  tarif pro děti nebo důchodce Vás uchrání před vysokými účty např. za mezinárodní nebo audiotextové 9xx hovory. Samozřejmostí je nastavení maximální částky kterou vaše dítě nebo důchodce může provolat. Dětská ochrana se dá zapnout ke každému našemu tarifu –  více na stránkách dětské tarify.

Unikátní sestavení tarifu

S Czech Mobile nejste závislí na tom, jaký tarif vám operátor nabídne – sami si ho prostě sestavíte přesně podle svých představ. Nechcete například platit za SMSky, protože raději používáte WhatsApp nebo Viber? Jednodušše si nastavte SMS = 0 a raději přidejte data. Podobně si můžete navolit jen tolik minut kolik opravdu provoláte a neplatit zbytečně za munity které nepotřebujete.

Sami si svůj tarif můžete měnit

Víte, že příští měsíc budete více volat? V Samoobsluze si u svého tarifu sami můžete odebírat nebo přidávat volné minuty, SMS nebo měnit velikost datových balíčků tak jak zrovna budete příští měsíc potřebovat. Nebudete-li si náhodou vědět rady, napište na info@czech-mobile.cz a rádi vám vše vysvětlíme.

Žádné skryté poplatky ani podmínky

S Czech Mobile se neuvazujete na 2 roky jako u T-Mobile, Vodafone nebo O2. S Czech Mobile  jste maximálně volní, stačí jen dodržet zůčtovací období. Příklad: rozhodnete se odejít 29. Dubna a 1. Května jste volní. Stačí nám jen napsat nebo zavolat den před koncem měsíce.

Tarify pro každého

Tarify pro každého

Sestavte si svůj vlastní tarif. Volejte za rozumné ceny. Každému zákazníkovi se věnujeme individuálně.
LTE v ČR

LTE v ČR

Neustále se rozšiřující 4G pokrytí,
Většina ČR pokryta. Užívejte si nejrychlejšího Internetu.
Bez závazků

Bez závazků

Jednoduché smluvní podmínky.
Jednoduchá smlouva.
Příjemné ceny.

Záleží nám na každém zákazníkovi, proto se každému z Vás se budeme věnovat individuálně.
 Nechceme po Vás žádné dlouhodobé závazky, ani nemáme ve smlouvě skryté podmínky.

Mobilní aplikace pro Apple zařízení na lonemeerkat.com

Spuštěno 2016